czwartek, 27 października 2022

KLAMERKOWE ZABAWY Z DYNIĄ



Dzisiaj dzielę się pomysłem na klamerkowe aktywności.

W ramach organizacji Festiwalu Dyni przygotowałam dla moich uczniów klamerkowe aktywności z udziałem dyni. Klamerki, to łatwo dostępny i szacunkowo tani produkt, który pozwala nam stworzyć niezwykle aktywizujące uczniów pomoce dydaktyczne. Dzięki pracy z klamerkami dzieci ćwiczą chwyt pęsetowy, a właściwie zaaranżowane ćwiczenia pozwalają także doskonalić koordynację wzrokowo - ruchową oraz współpracę lewej i prawej ręki. 

Tak oto prezentuje się zestaw pomocy, który przygotowałam dla moich uczniów. 


Czego potrzebujemy do przygotowania pomocy?
  • drewnianej ramki,
  • sznurka,
  • klamerek  - mogą być różnej wielkości,
  • elementów do przypinania - ja wykorzystałam szablony dyni, które wcześniej zalaminowałam.

Aby wykonać pomoc należy stworzyć za pomocą sznurka przymocowanego do ramek, różnej gęstości sieć, bądź po prostu przymocować sznurek tak, aby umożliwiał przypięcie do niego za pomocą klamerki płaskich elementów. Dalej wystarczy już tylko zaangażować uczniów do wspólnych aktywności podczas zajęć. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHOINKOWE OZDOBY Z KORALIKÓW

  Wykonywanie choinkowych ozdób daje wiele satysfakcji, zwłaszcza kiedy można połączyć ze sobą przyjemne z pożytecznym. Podczas wspólnych za...